پسرافتاب
(وبلاگی برای نسل جوان)خدایا انکه در تنها ترین تنهاییم تنهایم گذاشت تو در تنها ترین تنهایش تنهایش نگذار
چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : mohammad       

دوست دارانه وب پسر آفتاب، چه خبرا ؟
من مدتی در گیر  امتحانام بودم دیگه وقت نداشتم بیام اینجا مطلب بزارم ، تو این پست دو تا مطلب گذاشتم باحال .
ولی خودمونیما شما ها هم همیشه به ما لطف دارین ، همیشه با نظراتتون به ما لطف داشتین ، کاش میشد یه طوری جبران کرد این لطف شما رو .


 

 


اولین مطلب عنوانش هست : ای عشق تو کیستی ؟
از همه پرسیدن عشق چیست....؟؟؟؟ 
   از کودکی پرسیدن عشق چیست ؟ گفت........بازی 
      از نوجوانی پرسیدن عشق چیست؟ گفت.......  کینه.
         ازجوانی پرسیدن عشق چیست ؟ گفت .........   پول وثروت.   
            از پیری  پرسیدن عشق چیست؟  گفت............   عمر 
               ازگل پرسیدن عشق چیست ؟ گفت  .......از من خوشبوتر.
                  از پروانه پرسیدن عشق چیست ؟گفت.......... از من زیباتر .
                     از خورشید پرسیدن عشق چیست؟ گفت .......از من سوزانتر. 
       ...   ودر آخر از خود عشق پرسیدن ..؟؟؟؟؟
                        ای عشق تو کیستی ؟؟گفت به خدا قسم نگاهی بیش نیستم.


 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


اگر خوب بود این یکی رو هم بخونید !
این یه شعره :


                 کاشکی ندونی وقتی که میرم
                    کاشکی ندونی بی تو میمیرم
                       مرگ قناری دیدن نداره
                          گلی که خشکید چیدن نداره
                             میرم از اینجا وقتی که خوابی
                                من اهل خشکی تو اهل آبی
                                   این نامه از دختر کویره
                                      وقتی میخونیش که خیلی دیره
                                         میرم از اینجا با پای خسته
                                            با چشمی گریون قلبی شکسته
                                               بغضی هنوزم مونده تو سینه
             دوری چه سخته قسمت همینه
همیشه عاشق باشید .

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت19:29---10 فروردين 1390
سلام وبلاگت خیییییییییییییییلی زیباست. خوشحال میشم به منم سری بزنی.باااااااااااااااای

fereshte
ساعت7:50---21 بهمن 1389
سلام رفیق
واقعا وب قشنگی داری . مرسی که به من سر زدی. اگه دوست داشتی من رو با نام ترنم باران لینک کن وبه من هم بگو با چه اسمی لینکت کنم
موفق باشی


آرام دل
ساعت20:21---15 بهمن 1389
سلام دوست خوبم
وبت عالیه.مطالبت که دیگه حرف نداره
نظرت راجب تبادل لینک چیه؟اگه موفقی من رو به اسم آواز عشق لینک کن بعد بیا بگو به چه اسمی لینکت کنم.
درود بر عشق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

" سلام دوست عزیز به وبلاگم خوش آمدی"
آخرین مطالب
پيوندها

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسر افتاب و آدرس(sun-boy.loxblog.com)لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک مادر سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 19632
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1


..